tisdag 18 mars 2008

Ben & Jerry

Nu e ja less...vill inte bo själv, jag är inte gjord för att bo själv. Saknar M, mer än aldrig just nu. Vill att han ska vara här och pussa mig i nacken, säga att jag luktar gott, pilla mig i håret och dra mig till sig när ja kommer för långt bort! Jag försöker glömma men hur jävla lätt äre da när jag varje gång tittar på tv ser jag tv-bänken han köpte. Förbannat!!! Förbannat!!! Förbannat!!!

Så om man nu ska lära sig någinting av allt som händer, vad ska ja lära mig av detta? Att inte låta nån det kanske kan bli nått med köpa tv-bänkar? Att killar är skit? Att aldrig lita på någon av det manliga könet? Och hur i hela friden ska då befolkningen fortskrida? Äre bara idioter som går på deras lismanden som ska stå för den biten?

Tur att jag har Ben & Jerry glass i frysen....

Inga kommentarer: