tisdag 4 mars 2008

Detta mysterium

Jag tillhör en av dom som har haft ett lååångt förhållande sedan gymnasietiden och som nu har insett att jag för resten av livet inte kan agera mamma till nån som jag för längesedan har växt ifrån.

Så till saken...

Denna jungel, alla spel som ska spelas och sms som ska väntas på att bli besvarade för gunåde den som är FÖR intresserad FÖR fort!

Jag blir tokig! Okey nu är det som så att jag har faktiskt träffat nån, mm, men antagligen va ja för glad i mössan och skrämde i väg stackarn åh, och nu har han hittat en ny men vill fortfarande behålla kontakten !?!?! Vadå RESERV!!! Om han nu hittat en ny varför hålla kvar vid mig? Man kan inte både äta kakan och ha kakan kvar!

Önskar dock att jag vore så stark att jag orkade säga det till han oxå. Jag har gått med på att ha mailkontakt med karln, vem är det som är patetisk nu...

Men är man så dödfödd på kärlek så är det inte alltid det lättaste måste ja säga.

Jaa fortsättning följer...suck...

Inga kommentarer: